کاربردها، مزایا و تعریف واژه پرفکت مانی

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی در واقع نوعی ارز الکترونیک محسوب می شود که ماهیت خارجی نداشته و همچون دلار یا یورو، دارای اسکناس و یا سکه قابل لمس نیست و تنها در حسابی با عنوان حساب پرفکت مانی قابل نگهداری و برداشت می باشد. در حقیقت پرفکت مانی را می توان نوعی حساب اینترنتی و بانک اینترنتی دانست که از سال 2007 با علامت اختصاری PM که مخفف عبارت Perfect Money می باشد، در کشور پاناما ثبت و شروع به کار نموده است، دانست.

حساب پرفکت مانی (Perfect Money)

این واحد پولی بیشتر به عنوان واحدی برای خرید و فروش اینترنتی محسوب می شود که افراد با تهیه آن از صرافی های مختلف اینترنتی، می توانند در وب سایت هایی که از این ارز پشتیبانی می کنند خرید نمایند. اگر با حساب های الکترونیک نظیر ویزا کارت یا مستر کارت آشنایی داشته باشید، و یا حداقل چند مرتبه خرید اینترنتی را کارت های بانکی معمولی انجام داده باشید، در رابطه با نحوه خرید و فروش اینترنتی، اطلاعات کافی خواهید داشت. حساب پرفکت مانی نیز تقریبا به همین صورت عمل می نماید. شما می توانید به سادگی از طریق صرافی ها و یا وب سایت های خدمات دهنده ارزهای الکترونیکی نظیر Pay98 و یا وب سایت رسمی خود پرفکت مانی، ارز ریالی و یا دلاری خود را مستقیما به پرفکت مانی تبدیل کرده و سپس با استفاده از پرفکت مانی های تهیه شده، در وب سایت هایی که از این واحد پولی پشتیبانی می کنند خرید نمایید.

کاربردها و مزایای استفاده از پرفکت مانی

آنچه که باعث می شود پرفکت مانی و یا وب مانی که یک ارز الکترونیکی دیگر می باشد، طرفداران بسیاری داشته باشد، اولا سادگی شارژ حساب و خرید و فروش با استفاده از آن می باشد و ثانیا عدم نیاز به احراز هویت های طولانی، پیچیده و گاها غیر ممکنی است که در شارژ و یا افتتاح حساب های دیگری نظیر ویزا کارت یا مستر کارت وجود دارد. پرفکت مانی به طور رسمی اعلام کرده است که به کاربران ایرانی به طور مستمر خدمات رسانی می کند و حتی وب سایت رسمی خود را با زبان فارسی نیز ترجمه نموده و در دسترس می باشد. با این حساب کاربران می توانند به سادگی این ارز الکترونیکی را تهیه کرده و بدون انجام اعمال پیچیده برای دور زدن تحریم ها، به سادگی با استفاده از آن خریدهای اینترنتی خود را از وب سایت های خارجی، انجام دهند.

برخی از مزایای کلیدی Perfect Money در ادامه گفته شده است.

  • قابلیت خرید با استفاده از دلار، یورو، طلا و بیت کوین
  • قابلیت جابجایی و انتقال بین حساب های مختلف
  • ارائه سود ماهیانه
  • سادگی در فرایند افتتاح حساب، شارژ حساب و خرید
  • ارائه خدمات ویژه به کاربران فارسی زبان و عدم پیروی از سیاست های تحریم امریکا