– پیش بینی های گروه G
– شانس و آمار گروه G
– شانس برزیل مقابل سوئیس
– شانس کامرون مقابل صربستان

با تجزیه و تحلیل بیشتر تر از تیم های گروه G و شانس آنها، شرط های خود را قبل از جام جهانی 2022 انجام دهید.

در گروه G یک تیم آمریکای جنوبی، یک تیم آفریقایی و دو تیم اروپایی حضور دارند. برزیل، کامرون، سوئیس و صربستان در کنار هم قرار دارند.

برزیل، برنده پنج دوره جام جهانی، مدعی اول برای صعود به مرحله حذفی است، اما صربستان و سوئیس هر دو در مسابقات مقدماتی شکست نخورده بودند در حالی که کامرون برای هشتمین دوره مسابقات جام جهانی خود را آماده می کند.

ضرایب و شانس گروه G

برزیل شانس 1.349 (-287)* برای اول شدن در گروه شانس دارد و سوئیس با شانس 7.090 (609+)* در کنار این تیم است.

صربستان که در دومین جام جهانی متوالی خود حضور دارد، می تواند با شانس 7.090 (+609)* برای اول شدن در گروه و 2.110 (+111)* برای راهیابی به مرحله یک شانزدهم حمایت شود.

کامرون دیگر تیم این گروه است، مردان ریگوبرت سانگ دارای شانس 6.220 (+522)* برای صعود به مرحله حذفی هستند، در حالی که آنها با شانس 1.581 (-172)* در انتهای گروه G قرار دارند.

بیشتر بخوانید: بررسی و تحلیل گروه H در جام جهانی 2022

بازیکنان کلیدی گروه G

بازیکنان هجومی برزیل بیشترین دلیل برای این است که چرا A Seleção در حال حاضر در صدر رنکینگ فیفا قرار دارد و چرا آنها در میان بهترین های جام جهانی هستند.

برزیل تیمی پر از ستاره است. نیمار ستاره ای است که معمولاً همه توجه را به خود جلب می کند، اما بازیکنانی مانند وینیسیوس جونیور، ریچارلیسون و رافینیا در سطح باشگاهی به ترتیب با رئال مادرید، تاتنهام و بارسلونا چشمگیر بوده اند.

صربستان با مهره های هجومی خود، دوشان ولاهوویچ و الکساندر میتروویچ  حضوردارد، در حالی کاپیتان دوشان تادیچ طراح و مغز متفکر این تیم است.

دو مهاجمی که در اروپا بازی می کنند مردان خط حمله کامرون خواهند بود و برایان امبومو از برنتفورد و اریک ماکسیم چوپوموتینگ از بایرن مونیخ احتمالاً تهدیدی جدی برای دیگر تیم ها هستند. سوئیس موفقیت اخیر خود را مدیون خط دفاعی مستحکم خود است و در هشت بازی مقدماتی خود در گروهی که ایتالیا نیز در آن حضور داشت، تنها دو گل دریافت کرده است. ریکاردو رودریگز بازیکن تورینو 100 بازی برای کشورش انجام داده است و انتظار می‌رود که بخشی از خط دفاعی سوئیس باشد، در حالی که فابیان شر فصل موفقی را در لیگ برتر با نیوکاسل یونایتد پشت سر گذاشته است.

پیش بینی گروه G

سخت است که برزیل را به عنوان تیم اول گروه نبینیم، زیرا تیته تیمی دارد که باید به اندازه کافی خوب باشد تا بتواند در رقابت‌ها پیشی بگیرد. با شانس 1.507 (-197)*، برزیل احتمالاً بیش از 6.5 امتیاز خواهد داشت.

رده بندی فیفا نشان می دهد که سوئیس بهترین تیم بعدی است و به احتمال زیاد در مرحله یک هشتم نهایی به برزیل خواهد پیوست، اما صربستان مانند تیمی که بتواند صعود کند به نظر می رسد. در بازار پیش‌بینی دوگانه در پیناکل، برزیل و سوئیس با ضریب 2.360 (+136)*، تیم های انتخاب شده برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی هستند.

اما دراگان استویکوویچ، که در جام جهانی 1990 برای یوگسلاوی بازی کرد، تیمی دارد که پرتغال را شکست داده و به عنوان تیم اول در گروه مقدماتی خود رسیده است  و کامرون را نیز نباید دست کم گرفت، به خصوص با وجود تعدادی از بازیکنان خوب که اخیراً وفاداری خود را به شیرهای رام نشدنی اعلام کرده اند.

منتظر جام جهانی 2022 هستید؟ آخرین ضرایب جام جهانی 2022 را در هر مسابقه، به‌علاوه بازارهای Outright و موارد دیگر، با وان ایکس بت تجربه کنید.

و فراموش نکنید که پیش‌ نمایش‌ها و پیش‌ بینی‌های بیشتر را در مرکز منابع شرط‌بندی ما بخوانید، جایی که می‌ توانید تجزیه و تحلیل بیشتری از هر تیمی که در قطر مسابقه می‌ دهند، بدست بیاورید.

————–
اختصاصی وبسایت فوتبالی