– پیش بینی های گروه A
– شانس و آمار گروه A
– پیش بینی قطر مقابل اکوادور
– پیش بینی سنگال مقابل هلند

آیا قطر میزبان در بازی افتتاحیه پیروز خواهد شد؟ آیا هلند پیروزخواهد بود؟ پیش از جام جهانی 2022، شرط‌های خود را با تجزیه و تحلیل زیاد از شانس‌ها و تیم‌های گروه A هدفمند سازید.

قطر میزبان در گروه A جام جهانی امسال با اکوادور، سنگال و هلند همگروه شد.

تعجبی ندارد که تیم  اروپایی را به عنوان شانس برتر برای صعود از این گروه با امتیاز 1.480 (208-)* ببینیم، در حالی که سنگال در حال حاضر با امتیاز 5.210 (+421)* در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

اکوادور – که در چهارمین جام جهانی خود بازی می کند – امتیاز 7.060 (606+)* دارد، در حالی که قطر با امتیاز 13.640 (1264+) در صدر گروه A قرار دارد.

بیشتر بخوانید: پیش نمایش کامل گروه A

هلند بالاترین رتبه را در بین این چهار تیم دارد و در حال حاضر در رتبه هشتم جهان قرار دارد و سنگال در رده 18، اکوادور 44 و قطر در حال حاضر در رده 50 قرار دارند.

اولین بازی های گروه A

پیش بینی قطر مقابل اکوادور – 29 آبان

شگفتی های زیادی در تاریخ جام جهانی در بازی های ابتدایی وجود داشته است و یک برد برای قطر به عنوان یک پیروزی دیگر در رده بندی به حساب می اید.

اکوادور در رده بندی جهانی شش پله بالاتر از میزبان است، اما تجربه قبلی آنها در جام جهانی نیز می تواند در افتتاحیه مسابقات کلیدی باشد.

اکوادور مدعی تساوی مقابل آرژانتین و برزیل در مقدماتی بود، اگرچه کمبود گل زنی اخیراً یکی از دغدغه‌های مهم این تیم بوده است – در پنج مسابقه‌ای که بین ژوئن تا پایان سپتامبر انجام داده‌اند فقط دو گل به ثمر رسانده‌اند.

قطر تنها یکی از هشت بازی اخیر خود را  آن هم مقابل غنا برده است.

پیش بینی سنگال مقابل هلند

پیروزی مقابل لهستان و بلژیک در بازی‌های لیگ ملت‌های سپتامبر باعث شد که هلند رکورد شکست ناپذیری خود را به 15 بازی افزایش دهد.

آنها با اعتماد به نفس بالا به مسابقات می روند و با ترکیبی قوی در میان تیم های دارای شانس برای بالا بردن جام خواهند بود.

آنها یک بازی ابتدایی سخت را در برابر سنگال، قهرمان فعلی جام ملت‌های آفریقا، که تعدادی از ستاره‌های فوتبال باشگاهی خود را در لیگ‌های برتر اروپا بازی می‌کنند، پیش رو دارند.

شیرهای ترنگا چهار سال پیش شانس زیادی برای بالا رفتن از گروه داشتند، اما در نهایت سوم شدند و می خواهند این شانس را در قطر جبران کنند.

گروه A: بازیکنان کلیدی

هلند با وجود شکست در سه فینال جام جهانی، تاریخ غنی در فوتبال جهان دارد و سرمربی لوئیس فن خال بازیکنانی در سطح جهانی در اختیار دارد.

تمام اعضای تیم قطر در قطر بازی می کنند

ویرجیل فن دایک از لیورپول، استفان دی وریج از اینترمیلان و ناتان آکه از منچسترسیتی همگی در خط دفاعی هلند قرار دارند.

فرنکی دی یونگ و ممفیس دپای از بارسلونا احتمالاً در یک سوم پایانی زمین بازی خواهند کرد، در حالی که کودی گاکپو از پی اس وی آیندهوون ممکن است برای یک جام جهانی بزرگ قبل از انتقال به لیگ برتر در ژانویه آماده شود.

سادیو مانه، مهاجم بایرن مونیخ و کالیدو کولیبالی، مدافع چلسی، اسامی برجسته تیم سنگال هستند، در حالی که مثلث برایتون، پرویس استوپینان، مویسس کایسیدو و جرمی سارمینتو همگی قرار است برای اکوادور به میدان بروند.

تمام تیم قطر در کشورخود بازی می کند اما کاپیتان حسن الحیدوس – که بیشترین بازی ملی را برای کشورش دارد – بازیکن کلیدی آنهاست.

پیش بینی های گروه A

هلند تیمی دارد که می‌تواند در قطر تا آخر برود، بنابراین احتمالاً به راحتی در گروه A صدرنشین خواهد شد.

هلند در 15 بازی اخیر خود پیروز شده است.

شاگردان فن خال در شرایط خوبی قرار دارند و هلندی ها در 15 بازی اخیر خود شکست نخورده اند. آنها اخیراً ولز، لهستان و بلژیک را شکست داده اند و اگر بتوانند در اولین بازی خود بر سنگال غلبه کنند، سخت خواهد بود که ببینیم آنها در صدر جدول قرار نگرفته اند.

تا زمانی که مانه آمادگی جسمانی خود را حفظ کند، سنگال انتظار دارد که به عنوان یکی از دو تیم برتر صعود کند و آنها 1.787 (-127)*  شانس برای صعود از گروه دارند.

به عنوان میزبان، قطر با بازی با اکوادور در 20 نوامبر، مسابقات را افتتاح خواهد کرد.

منتظر جام جهانی 2022 هستید؟ آخرین شانس‌های جام جهانی 2022 را در هر مسابقه، به‌علاوه بازارهای Outright و موارد دیگر، با سایت جهانی وان ایکس بت تجربه کنید.

و فراموش نکنید که پیش نمایش های ما را برای تمام 32 تیم در جام جهانی 2022 بخوانید، جایی که می توانید تجزیه و تحلیل عمیق هر تیمی را که در قطر مسابقه می دهد بیابید.

—————
اختصاصی وبسایت فوتبالی