– پیش بینی بازی های این هفته بوندسلیگا
– آمارتیم های بوندسلیگا
– پیش بینی بازی بین دو تیم بایرلورکوزن و ماینتس
– پیش بینی بازی بین دوتیم بایرمونیخ و لایپزیگ

در این بخش، قصد دارم تحلیل و پیش‌ بینی‌های خود را درباره نتایج نهایی فصل جدید بوندسلیگا را بر اساس آمار و احتمالاتی که توسط سایت فوتبالی ارائه شده، بررسی کنم. همچنین، برای هر تیم، اخبار و تحلیل‌های تیمی را نیز مورد بررسی قرار می‌ دهم.

پیش بینی بازی بین دو تیم بایرلورکوزن و ماینتس

بایرلورکوزن در حال تصبیت صدرنشینی می باشد.

بایرلورکوزن در این فصل فوق العاده بوده و بازیهای خوبی از خودش به نمایش گذاشته و در حال حاظر صدرنشین رقابت های بوندسلیگا میی باشد. اختلاف امتیاز بایرلورکوزن با بایرمونیخ در حال حاظر ۸ امتیاز اختلاف می باشد و روز به روز بیشتر میشود.

بایرلورکوزن در این فصل احتمالا بعد از چندین سال بتواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد. تیم ژابی آلونسو در این فصل در ۲۲ بازی بدون شکست بوده است و فقط ۱۵ گل دریافت کرده است.

در هفته گذشته در مقابل تیم بایرمونیخ در ورزشگاه خانگی خود ۳-۰ پیروز شد و توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و این چهارمین بازی پیاپی بود که توانستند کلین شیت کنند.

در طرف مقابل تیم ماینتس تنها با ۱۵ امتیاز در رده ۱۷ جدول قرار دارد و در این بازی به نظر نمیرسد مشکلی برای بایرلورکوزن به وجود بیاورد.

تیم ماینتس در ۱۱ بازی که در ورزشگاه حریفان انجام داده نتوانسته پیروز شود و از شش بازی اخیر خود در در ورزشگاه حریف در چهار بازی نتوانسته گلی به ثمر برساند.

در بازی رفت تیم بایرلورکوزن توانست با نتیجه ۳-۰ پیروز شود و احتمال یه پیروزی دیگر همراه با کلین شیت وجود دارد.

حمایت از برد تیم بایرلورکوزن همراه با کلین شیت بهترین گزینه می باشد.

پیش بینی بازی بین دو تیم بایرمونیخ و لایپزیگ

بایرن مونیخ زخمی با یک آزمون سخت دیگر روبه رو می شود.

بایرن مونیخ مدتی است که از ریل برد و موفقیت خارج شده و دچار افت شده است. هفته گذشته در مقابل بوخوم در یک بازی حساس با نتیجه باورنکردنی ۴-۳ باخت و اگر این هفته هم مقابل لایپزیگ شکست بخورد دیگه بایستی با قهرمانی خداحافظی کند.

هیچ وقت تا این حد همچین فشاری به تیم بایرن مونیخ وارد نبوده است چون با پیروزی تیم بایرلورکوزن اختلاف امتیاز به ۱۱ می رسد. خروج توماس توخل تنها به دلیل عدم گزینه مناسب به تاخیر افتاده است.

در بازی فردا تیم بایرن به مصاف تیمی خواهد رفت که گربه سیاه این تیم لقب گرفته چون در ۲ دیدار اخیر بازنده بوده است.

تیم لایپزیگ دنبال فرصتی برای متوقف کردن بایرمونیخ

تیم لایپزیگ در این فصل عملکرد خوبی داشته و در رده پنجم جدول قرار دارد و رکورد خوبی در بازی های خانگی دارند هر چند این بازی در ورزشگاه آلیانزآرنا برگزار می شود اما به دلیل بحرانی بودن وضعیت بایرن مونیخ احتمال پیروزی این تیم بالاست.

در این بازی انتخاب برد مساوی برای تیم لایپزیگ منطقی به نظر می رسد.

پیش بینی بازی بین دو تیم لایپزیک و هایندهایم

تیم لایپزیک روز سه شنبه در لیگ قهرمانان در مقابل سیتی ناکام بود و شکست خورد اما باید باخت مقابل سیتی را فراموش کند و خود را برای لیگ و بازی با هایدنهایم آماده کند.

تیم لایپزیک در ماه گذشته با باختی که در مقابل تیم های ماینتس و ولسفبورگ بدست آورد کمی از کورس رقابت در بین تیم های بالای جدول دور شد. اما آمار بازی های خانگی این تیم بسیار خوب بوده از جمله تیم های اشتوتگارت و کلن را با نتایج ۵-۰ و ۶-۰ شکست داد.

در ۴ دیدار اخیر لایپزیک هر دو تیم موفق به گلزنی شده اند و در این بازی نیز احتمالا دو تیم بتوانند گلزنی کنند.

تیم هایدنهایم باتوجه به اینکه امسال به بوندسلیگا صعود کرده عملکرد قابل قبولی داشته و درحال حاظر در رده ۱۳ جدول جای دارد. ناگفته نماند عملکرد این تیم در بازیهای خارج از خانه خوب بوده و این نکته در ادامه فصل باید مد نظر شرط بندی کننده گان قرار بگیرد.

پیشنهاد ما برای این بازی گلزنی برای هر دو تیم می باشد و همچنین برد تیم لایپزیک.


اختصاصی وب سایت فوتبالی