آموزش واریز و برداشت ریالی و دلاری با e-Voucher (ووچر پرفکت مانی)

در این روش جهت واریز و برداشت ریالی در سایت می توانید به راحتی از طریق صرافی های آنلاین و بدون نیاز به داشتن حساب دلاری پرفکت مانی اقدام به شارژ حساب خود نمایید.

ووچر پرفکت مانی یا همان Voucher-e یکی از معتبرترین کدها و روش های پرداخت در دنیا می باشد. در ایران اکثر صرافی هایی آنلاین اقدام به خرید و فروش این کد می کنند. شما می توانید در یکی از این صرافی ها ثبت نام کنید و در هر ساعت از شبانه روز کد بخرید و حساب خود را به طور آنی شارژ کنید.

——————————————————————————-

در زیر معتبرترین صرافی که ووچر پرفکت مانی خرید و فروش می کنند آورده شده است:

صرافی ریون رکس | Rionexc

——————————————————————————-

شما می توانید با ثبت نام و تایید )وریفای( حساب کاربری خود در صرافی که کمتر از پانزده دقیقه زمان می برد در این سایت ها و یا هر سایت صرافی دیگری که کد Voucher-e را می فروشد، همیشه بصورت لحظه ای شارژ و برداشت کنید.

هر ووچر پرفکت مانی دارای شماره ووچر، کد ووچر و مبلغ ووچر است. نمونه ای از یک ووچر پرفکت مانی در زیر آورده شده است.

— VOUCHER_NUM: 7518277149 (شماره ووچر)

— VOUCHER_CODE: 5099690861283310 (کد ووچر)

— VOUCHER_AMOUNT: 1.00 (مبلغ ووچر)

برای شارژ حساب پس از خرید ووچر وارد سایت شوید و از میان روش های واریز مطابق شکل زیر روش Voucher-e را انتخاب کنید. در کادر اول شماره ووچر و در کادر دوم کد ووچر را وارد کنید و روی تایید کلیک کنید. حساب شما به صورت آنی شارژ می شود..

همچنین هنگام برداشت از میان روش های برداشت روش Voucher-e را انتخاب کنید در کادر اول مبلغ برداشت خود را وارد کنید و در کادر دوم ایمیل خود را وارد کنید. کد ووچر شما بعد از چند دقیقه به ایمیل شما ارسال می شود. شما باید وارد حساب کاربری خود در صرافی شوید و این کد را به صرافی بفروشید تا مبلغ ریالی آن را پس از مدت کوتاهی در حساب بانکی خود داشته باشید.

نکته مهم! توجه داشته باشید ووچر پرفکت مانی کدی با ماهیت دلاری است و به علت نرخ متفاوت ارز در صرافی های مختلف، ممکن است مبلغ شارژ شده در حساب کاربری شما در سایت، با مبلغ ریالی خرید شما کمی تفاوت داشته باشد (بیشتر یا کمتر)، همچنین هنگام برداشت نیز ممکن است مبلغ ریالی دریافت شده در حساب بانکی شما با مبلغ ریالی که از سایت برداشت کرده اید تفاوت اندکی داشته باشد (بیشتر یا کمتر). در هر صورت نرخ ارز در سایت مطابق با صرافی تعین می شود که اکثریت کاربران از آن خرید انجام می دهند و چنانچه شما از آن صرافی خرد انجام دهید مبلغ واریز و برداشت شما عینا مطابق مبلغ خرید یا فروش ریالی شما خواهد بود.