– پیش بینی بازیهای لیگ برتر
– آماربازی های لیگ برتر
– پیش بینی بازی بین دو تیم فولام و تاتنهام
– پیش بینی بازی بین دو تیم وستهام و استون ویلا

پیش بینی بازی های این هفته لیگ برتر جزیره را با آمار و اطلاعات در کنار اخبار و تجزیه و تحلیل تیم که وبسایت فوتبالی در اختیار شما قرار می دهد بهبود ببخشید.

پیش بینی بازی بین دو تیم برنلی و برنتفورد

تیم برنلی در این فصل وضعیت جالبی ندارد و اصلا عملکردش قابل قبول نیست چون فقط به خاطر تفاضل گل نسبت به تیم قعر جدول جلوتر است و از ۱۰ بازی باقیمانده هنوز ۱۰ انتیاز با منطقه امنیتی فاصله دارد.

تیم برنلی در سال ۲۰۲۴ هنوز برنده نشده است و آخرین پیروزی این تیم به بازی با فولام برمیگرده و بعد از این برد ۱۱ باززی را انجام داده اند و هشت شکست در کارنامه شان ثبت شده است. برنلی در برابر وستهام با توجه به اینکه در نیمه اول ۲-۰ جلو بودند ولی در نیمه دوم با دریافت دو گل در نهایت به تساوی رسیدند و این فرصت نیز از دست رفت.

تیم برنتفورد این بازی رو به عنوان یک فرصت ویژه میبیند هر چند از پنج بازی قبلی خود تنها یک امیتاز کسب کردند البته ناگفته نماند با تیم هایی مث منچستر و لیورپول و آرسنال بازی داشتند. پس این بازی فرصت خوبی برا زنبورها به حساب میاد تا امتیاز لازم را بدست اورد.

حمایت از برد تیم برنتفورد بسیار منطقی به نظر می رسد و ضریب خوبی دارد ۲.۱۳

بخوانید: با سایت وان ایکس بت بیشتر آشنا شوید.

پیش بینی بین دو تیم تاتنهام و فولام

تاتنهام در این فصل عملکرد خوب و چشمگیری داشته و بازی قبلی خود توانست استون ویلای سرحال رو با نتیجه ۴-۰ ببرد و شانس اینرو داره به جایگاه چهارمی بیاد و این تیم با پیروزی مقابل فولام می تواند این احتمال را افزایش دهد.

در طرف مقابل تیم فولام نیز در بهترین فرم خودش قرار دارد و از ۱۴ بازی که در ورزشگاه خانگی خود انجام داده تنها در ۵ بازی بازنده بوده است.

البته فولام عملکرد سینوسی داشته و در بعضی بازی های خانگی خود اصلا خوب بازی نکرده و از ۶ بازی اخیر خانگی خود تنها دوبار پیروز شده است.

تیم خوب تاتنهام در بازی های خارج از خانه خود عملکرد قابل قبولی داشته و در ۶ دیدار اخیر خود ۱۵ گل به ثمر رسانده است که شامل تساوی ۳-۳ در برابر سیتی و برد ۴-۰ در برابر استون ویلا.

حمایت از برد تیم تاتنهام با ضریب ۲.۰۹ بسیار منطقی به نظر میرسد.

پیش بینی مسابقه بین دو تیم وستهم و استون ویلا

تیم خوب استون ویلا امسال بسیار عالی کار کرده مخصوصا در بازی هایی که در ورزشگاه خانگی خود انجام داده است اما در مقابل تاتنهام این رکورد و آمار خوب خراب شد. ولی این تیم اجازه نمیدهد این باخت ۴-۰ در مقابل تاتنهام از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان تاثیر بگذارد و آنها در تلاش برای بازگشت قوی هستند.

تیم وستهم با توجه به اینکه در رد ه هفتم جدول قرار دارد اما از استانداردهای لازم بهره مند نبوده و در سال جدید تنها دو بار توانسته اند پیروز شوند.

حمایت از تیم استون ویلا با ضریب ۲.۳۷ منطقی به نظر میرسد.


اختصاصی وبسایت فوتبالی