– پیش بینی لیگ برترجزیره
– آمار لیگ برتر جزیره
– پیش بینی مسابقه بین دو تیم آرسنال و وستهام
– پیش بینی لیدز و منچسترسیتی

پیش بینی مسابقه بین دو تیم برنتفورد و تاتنهام

فرم تاتنهام اخیراً به مشکل خورده و مثل روزهای اول شروع لیگ نبوده و سه بازی از پنج بازی اخیر خود در لیگ را باخته است. آنها سفر کوتاهی به غرب لندن خواهند داشت تا با برنتفورد بازی کنند که آخرین بازی لیگ خود را برای صعود به نیمه بالای جدول برده است.

زنبورها در برد 2-1 خود در منچستر سیتی بسیارعالی بازی کردند و پر از اعتماد به نفس وارد زمین خواهند شد. با این حال، شاگردان توماس فرانک در دو دیدار خود در لیگ برترموفق به گلزنی به اسپرزه نشده اند.

پیش بینی مسابقه بین دو تیم کریستال پالاس و فولام

کریستال پالاس در 4 بازی از 7 بازی اخیر خود در لیگ پیروز شده است و پس از شروع بدشون در لیگ این فصل درآهسته، آهسته در حال پیشرفت است.

آنها در زمان بسیار مناسبی با فولام بازی می کنند و فولامی ها هر یک از دو بازی آخر خود را باخته اند. پالاس همچنین در 5 بازی اخیر خود در لیگ مقابل فولام شکست نخورده است.

پیش بینی بازی بین دو تیم اورتون و ولور همپتون

اورتون در سه بازی اخیر خود در لیگ موفق به چشیدن طعم برد نشده و همچنین با 5 بازی بدون گل در 6 مسابقه اخیر خود به یک مشکل واقعی برای تیم فرانک لمپارد تبدیل شده است.

با این حال، آنها در این فصل با تیمی که از نظر گلزنی بسیار ضعیف عمل کرده است روبرو خواهند شد که وولوزهمپتون در 15 بازی تنها توانسته 8 گل به ثمر برساند.

پیش بینی مسابقه بین دو تیم لستر و نیوکاسل

هر دوتیم لستر و نیوکاسل قبل از تعطیلات جام جهانی در فرم بسیار خوبی بودند. هرچند روباه ها شروع ضعیفی را در اوایل فصل داشته اما توانستند وضعیت خود را در فصل با چهار پیروزی از پنج بازی اخیر خود در لیگ بهبود ببخشند و تنها یک گل در این 4 مسابقه دریافت کردند.

در همین حال، نیوکاسل در تمام پنج بازی اخیر خود در لیگ پیروز شده و در 10 بازی پشت سرهم شکست نخورده است، بنابراین ممکن است در این بازی برتری داشته باشد. اماپیش بینی در این مسابقه یکم سخت به نظر می رسد.

پیش بینی مسابقه بین دو تیم ساوتهمپتون و برایتون

ساوتهمپتون سه بازی متوالی لیگ را باخته است و ناتان جونز امیدوار است که برای اولین بار به عنوان سرمربی قدیس پیروز شود، پس از عملکرد قابل قبول آنها که در مقابل لیورپول داشتند و بازی را با نتیجه 3-1 واگذار کردند.

آنها به مصاف روبرتو د زربی برایتون می روند که در رده هفتم جدول قرار دارد اما از هشت بازی اخیر خود فقط دو برد کسب کرده است.

پیش بینی بازی بین دو تیم استون ویلا و لیورپول

اونای امری شروع بسیار مثبتی به عنوان سرمربی استون ویلا داشته و در هر دو بازی لیگ خود به عنوان سرمربی پیروز شده است.

لیورپول در هر دو بازی اخیر خود در لیگ پیروز شده است، اما ناهماهنگی و نا آماده باعث می شود که آنها در رده ششم جدول قرار بگیرند. آنها در هر چهار دیدار اخیر خود در تمام رقابت ها با ویلا پیروز شده اند.

پیش بینی مسابقه بین دو تیم آرسنال و وستهم

آرسنال در بازیهای این فصل فقط یک باخت داشته است و شانس خود را در برابر تیم وستهام که درکل بازیهای این فصل تنها 4 پیروزی کسب کرده است، محقق خواهد کرد.

توپچی ها در این فصل در امارات شکست نخورده اند در حالی که چکش ها سه شکست متوالی را تجربه کرده اند و از اوت 2015 تاکنون در آرسنال پیروز نشده اند.

پیش بینی مسابقه بین دو تیم چلسی و بورنموث

فرم اخیر چلسی زیر نظر گراهام پاتر بسیار ضعیف بوده است، اما آنها همچنان باید انتظار شکست بورنموث را داشته باشند، که در رده چهاردهم جدول قرار دارد، اگرچه بورنموث در بازی قبل از شروع جامع جهانی با پیروزی 3-0 مقابل اورتون پیروز شد و شکست در 4 بازی پیاپی پایان داد.

چلسی از پنج بازی فقط دو امتیاز کسب کرده است و در مقابل بورنموث رکورد بسیار ضعیفی دارد و در سه دیدار اخیر مقابل این تیم پیروز نشده است.

پیش بینی مسابقه بین دو تیم منچستریونایتد و ناتینگهام

منچستریونایتد قصد دارد برای اولین بار از ابتدای سپتامبر در بازی های متوالی لیگ برتر پیروز شود. آنها در این فصل با تیم ناتینگهام فارست روبرو خواهند شد که هنوز در خارج از خانه پیروز نشده اند.

یونایتد از زمان پیروزی پرگل ( 8-1) خود در فوریه 1999 با تیم ناتینگهام فارست بازی نکرده است و هر یک از شش دیدار قبلی قبلی خود را برده است.

پیش بینی مسابقه بین دو تیم لیدزیونایتد و منچسترسیتی

سیتی در این فصل با 40 گل در 14 بازی، بیش از هرتیم دیگری در لیگ برتر گل به ثمر رسانده است و در سفر خود به لیدز که دو بازی اخیرش 4-3 به پایان رسیده است، به دنبال زدن گل های بیشتری است.

فصل گذشته، نتایج دو دیدار آنها در مجموع 11-0 برابر سیتی بود وممکن است باخت سنگین دیگری برای تیم لیدز رقم بخورد زیرا در دو بازی اخیر خود در این فصل 7 گل دریافت کرده است.

—————-
اختصاصی وبسایت فوتبالی