با تجزیه و تحلیل بیشتر از تیم های گروه H و شانس آنها، شرط های خود را قبل از جام جهانی 2022 با آگاهی بیشتری ببندید.

گروه H به نظر می رسد یکی از گروه های کاملا باز این مسابقات باشد که پرتغال در برابر غنا، اروگوئه و کره جنوبی قرار گرفته است.

کریستیانو رونالدو با بازی در این جام جهانی که احتمالا آخرین جام جهانی او خواهد بود، دوست دارد برعکس جام جهانی پیشین که تا یک شانزدهم بالا رفتن، اینبار بیشتر جلو بروند.

اروگوئه و کره جنوبی هر دو در 30 تیم برتر رده بندی جهانی قرار دارند و غنا، که در یک چهارم نهایی سال 2010 حضور داشت نیز می تواند شگفتی ساز شود.

ضرایب و شانس های گروه H

پرتغال که در حال حاضر در رده نهم جهان قرار دارد، بدون شک یکی از مدعیان اصلی صعود در گروه است و با امتیاز 1.709 (-141)* حضور دارند

با این حال، بعید به نظر می‌ رسد که آن‌ها همه چیز را به روش خودشان انجام دهند و و اروگوئه که در سال 2018 به یک چهارم نهایی رسیدند، با مردان دیگو آلونسو با شانس 2.900 (+190)* محتمل‌ ترین رقیب برای شکست پرتغال برای رسیدن به رتبه اول گروه هستند.

غنا علیرغم اینکه کمترین شانس را دارد، 12.030 (+1103)* شانس برای صدرنشینی گروه و 3.750 (+275)* شانس برای راهیابی به مرحله حذفی دارد.

در همین حال، کره جنوبی – که در دهمین جام جهانی متوالی خود بازی می کند – شانس آنها برای اول شدن در گروه 13.040 (+1204)* است و شانس آنها برای صعود به دور های بعدی برابر با 3.550 (-255)* می باشد.

بازیکنان کلیدی گروه H

رونالدو از زمانی که اولین بازی خود را در سال 2003 انجام داد، ستاره منچستریونایتد، بهترین گلزن کشورش و بهترین بازیکن کشورش بود. این بازیکن 37 ساله خود را برای بازی در پنجمین جام جهانی آماده می کند که بهترین مقام پرتغال در آن دوران در سال 2006 چهارم شد.

از دست دادن دیوگو جوتا به دلیل مصدومیت یک شکست بزرگ برای پرتغال است، اما آنها هنوز هم کیفیت زیادی در تیم خود، از جمله روبن نئوس هافبک ولوز، خوائو فلیکس مهاجم اتلتیکو مادرید و روبن دیاس و ژائو کانسلو زوج منچسترسیتی دارند.

اروگوئه ترکیب جالبی از جوانی و تجربه دارد که می تواند آنها را در قطر بسیار خطرناک کند.

افرادی مانند دیگو گودین، لوئیس سوارز و ادینسون کاوانی در صحنه بین المللی کهنه کار هستند، در حالی که ستاره های جوان فدریکو والورده و فاکوندو پلیستری می توانند بدرخشند.

کره جنوبی پس از اینکه سون هیونگ مین مجبور شد صورت خود را تحت عمل جراحی قرار دهد، به دلیل مصدومیت بازیکن اصلی خود قبل از مسابقات تحت تاثیر قرار گرفته است. بازیکن تاتنهام در رقابتی با زمان برای آماده شدن است و اگر به جام جهانی نرسد، فشار خط حمله انها احتمالا بروی هوانگ اوی جو، مهاجم المپیاکوس خواهد بود.

در همین حال، امید غنا به یک خط هافبک مستحکم است که توسط توماس پارتی از آرسنال رهبری می شود و افرادی مانند ایدریسو بابا از مایورکا و محمد کودوس از آژاکس او را همراهی می کنند.

پیش بینی گروه H

پرتغال به اندازه کافی قوی به نظر می رسد که بتواند در یکی از دو رتبه برتر جواز حضور در مرحله بعد را بگیرد، اما تیم صعود کننده دیگر غیر پرتغال احتمالاً بین اروگوئه و غنا خواهد بود.

سوال بزرگ این است که آیا برخی از نام‌های باتجربه اروگوئه همچنان می‌توانند در این سطح ظاهر شوند یا اینکه تیم جوان غنا می‌تواند به عنوان یک تیم خطرناک عمل کند. پرتغال با امتیاز 2.060 (+106)* برای شکست دادن اروگوئه با شانس 3.800 (+280)* در هنگام دیدار این دو تیم دارد.

تیم کره جنوبی خیلی به آمادگی سون هیونگ مین وابسته است تا احتمال داشته باشد به عنوان یکی از دو تیم برتر به مرحله بعدی برسد زیرا بدون او بعید به نظر می رسد. زمانی که کره جنوبی با شانس 2.710 (+171)* با غنا با شانس 2.880 (+188)* دیدار کند، شانس بسیار کمی دارند.

منتظر جام جهانی 2022 هستید؟ آخرین شانس‌های جام جهانی 2022 را در هر مسابقه، به‌علاوه بازارهای Outright و موارد دیگر، با وان ایکس بت تجربه کنید.

و فراموش نکنید که پیش‌ نمایش‌ها و پیش‌ بینی‌های بیشتر را در مرکز منابع شرط‌بندی ما بخوانید، جایی که می‌توانید تجزیه و تحلیل بیشتر هر تیمی را که در قطر مسابقه می‌دهند، بیابید.

—————
اختصاصی وبسایت فوتبالی