– پیش بینی لیگ قهرمانان اروپا
– پیش نمایش نیمه نهایی
– پیش بینی بازی بین دو تیم بایرن مونیخ و آرسنال
– پیش بینی بازی بین دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید

پیش بینی های این هفته لیگ قهرمانان را با تحلیل و آنالیزی که وبسایت فوتبالی در اختیار شما قرار میدهد بهبود بببخشید.

لیگ قهرمان اروپا وارد مرحله حساسی شده و دو تیم رئال مادرید و منچستر سیتی به مصاف هم میروند و در بازی رفت به نتیجه تساوی رضایت دادند.

پیش بینی بازی بین دو تیم بورسیا دورتموند و اتلتیکومادرید

در بازی رفت بین دو تیم اتلتیکو مادرید توانست با نتیجه ۲-۱ دورتموند را شکست دهد اما گل دقیقه ۸۱ هالر امید ها را رو برای بورسیا دوررتموند زنده نگه داشت.

خطاهای بی مورد و بی اعصابی بازیکنان در دقایق ابتدایی بازی رفت به دورتموند ضربه زد ولی با گذشت زمان کم کم خودشان را پیدا کردند و در بازی برگشت که در ورزشگاه خانگی خودشان برگزار میگردد و حمایت هواداران خودشان را دارند ارزش حمایت رو دارند.

همچنین دورتموند در شش دیدار اخیر که در ورزشگاه خانگی خود انجام داده در چهار بازی پیروز شده است که این می تواند از لحاظ روحی به بازیکنان دورتموند کمک کند.

بخوانید: با سایت وان ایکس بت بیشتر آشنا شوید.

پیش بینی بازی بین دو تیم اتلتیکومادرید و اینترمیلان

تیم اتلتیکومادرید در بازی رفت با نتیجه ۱-۰ شکست خورد اما با توجه به این اینکه آمار بسیار خوبی در بازیهای خانگی ثبت کردخ است احتمالا امشب بتواند پیروز شود.

این تیم در ۲۰ بازی که در تمامی رقابت ها در ورزشگاه خانگی خود برگزار کرده است در ۱۸ بازی پیروز بوده است که آمار وحشتناک خوبی است و امشب می توانیم ازش حمایت کنیم.

هر چند تیم اینتر میلان به گفته اکثر کارشناسان آماده ترین تیم اروپایی به شمار میره ولی با توجه به آمار خوب تیم میزبان در بازی های خانگی حمایت از تیم میزبان با ضریب ۲.۸۵ بسیار محتمل می باشد.

پیش بینی بازی بین دو تیم بارسلونا و پاریسن ژرمن

دیدار رفت این دو تیم واقعا هیجانی و جذاب بود که پاریسن ژرمن اوایل بازی عقب افتاد و سپس دو گل پشت سر هم زد و جلو افتاد بعد بارسلونا با بازی خوبی که انجام داد توانست بازی را ۳-۲ ببرد.

بارسلونا توانست در ورزشگاه خانگی پاریسن ژرمن بر آنها فسار وارد کند و پیروز شود و به احتمال فراوان میتواند این کار را در خانه نیز انجام دهد با توجه به اینکه تیم پاریسی مجبوره ترکیب هجومی بچینه و حمله کنه.

تیم ژاوی هرناندز در چهار بازی اخیر خود در ورزشگاه خانگی یا اختلاف یک گل موفق شده حریفان خود را شکست دهد و حمایت از این تیم با ضریب ۲.۱۲ بسیار منطقی به نظر میرسد.

پیش بینی بازی بین دو تیم بایرن مونیخ و آرسنال

دیدار رفت بین آرسنال و بایرن مونیخ نیز پر از هیجان و حساسیت بود و آرسنال خیلی زود توانست گل اول را بزند و این بایرن مونیخ بود که با بازی خوب خود موفق شد نتیجه را برگرداند و در دقایق پایانی بازی آرسنال گل تساوی را به ثمر رساند و از اینکه نتوانسته بود از مزیت میزبانی استفاده کند خیلی نارحت بودند.

آمار جالب بازی اینجا بود که بایرن مونیخ تنها دو شوت به سما دروازه داشت و توانست دو گل به آرسنال بزند که هر دو گل بازیرن مونیخ نتیجه اشتباه مدافعین آرسنال بود.

حمایت از تیم بایرن مونیخ با توجه با مزیت میزبانی می تواند منطقی باشد.

پیش بینی بازی بین دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید

یکی از زیباترین بازی های دور رفت ۱/۴ نهایی می توان بازی رئال مادرید و منچستر سیتی رو مثال زد واقعا بازی سرعتی و نزدیک بهم و پرگلی رقم خورد.در نهایت با نتیجه ۳-۳ بازی به اتمام رسید.

در فصل قبل رقابت های لیگ قهرمانان نیز وضعیت مشابهی مث این فصل دلشت که در بازی رفت با نتیجه ۱-۱ به تساوی رسیدند ولی در بازی برگشت سیتی توانست در خانه با نتیجه ۴-۰ رئال را شکست دهد.

از نوامبر ۲۰۲۲ تیم منچستر در بازی های خانگی خود یه هیچ تیمی نباخته و آنها دوباره برای پیروزی می جنگند. اما در طرفل مقابل رئال مادرید هم با وجود بازیکنانی مثل جونیور و رودریگو و جود بلینگام در خط حمله خود بسیار خطرناک می باشد.

حمایت از برد تیم منچسترسیتی و گلزنی هر دو تیم با ضریب ۳.۱۷ می تواند جذاب باشد

______________________
اختصاصی وبسایت فوتبالی