در صرافی معتبر ریون اکس می توانید با خیال راحت به خرید و فروش ارز بپردازید و…

ریون اکس با فعالیت در زمینه خدمات پرداخت آنلاین، شرط بندی، پرداخت های دانشجویی، دانشگاهی، بازی های رایانه ای، خرید اعتبار شرکت های مختلف (گوگل، اپل، امازون و …) بدون کارمزد و به صورت آنی و پشتیبانی به صورت تمام وقت در خدمت شما عزیزان است.

ورود به سایت ریون اکس

خدمات ارائه شده در سایت صرافی آنلاین RionEx

  • خرید و فروش سکه های بانکی
  • خرید و فروش ارزهای رایج
  • انواع خرید های اینترنتی
  • انجام حواله وسترن یو نیون به کلیه نقاط دنیا با بهترین قیمت
  • پرداخت هزینه اشتراک مجلات علمی ، تخصصی و عمومی آنلاین
  • پرداخت هزینه حق شرکت در سمینار ها و کنفرانس های خارج از کشور
  • پرداخت پی پال (PayPal) ویزا کارت (VISA CARD) مستر کارت (MASTER CARD)

ورود به سایت صرافی آنلاین

تاریخچه صرافی

صرافی (Currency Exchange) در لغت به معنای داد و ستد انواع پول است. پیدایش آن به عنوان یک حرفه را می‌توان ناشی از نیاز مردم به تعیین و صحت وزن و عیار مسکوکات گوناگونی دانست که در قرون پیشین رواج داشتند و ناآگاهی از وزن و عیار صحیح آن‌ها می‌توانست زیان بار باشد. صرافی ریشه بانکداری مدرن امروزی است. با استفاده از پول کاغذی در قرن ۱۷ و ایجاد بانکداری مدرن و نرخ تبدیل شناور بین پول‌های مختلف بازارهایی مانند فورکس شکل گرفت.

تاریخ صرافی به زمان‌های قدیم بازمی‌گردد. در کتاب مقدس به صرافی اشاره شده‌است. در زمان معبد دوم اورشلیم در حیاط معبد تعداد زیادی افراد به شغل صرافی اشتغال داشتند. این افراد پول‌های رومی و یونانی که دارای عکس خدایان آن‌ها بود با پول یهودی که تنها پول قابل استفاده در معبد بود تعویض می‌کردند. عیسی مسیح در اناجیل جهارگانه با این صرافان به شدت برخورد می‌کند و آنان را کسانی می‌داند که خانه خدا را تبدیل به لانه دزدان کرده‌اند.

در زمان‌های قرون وسطی در اروپا بیشتر شهرها دارای واحد پولی خود بودند که دارای نقش حاکم آن شهر بود. وقتی یک غریبه وارد شهر می‌شد مجبور بود پول همراه خود را با پول آن شهر تعویض کند. صرافان در این زمان این پول خارجی را محک می‌زدند و آن را با پول محلی عوض می‌کردند. بیشتر انتقالهای وجه بزرگ با سکه انجام نمی‌شد و تنها به وسیله صراف از حساب یک نفر به حساب فرد دیگر منتقل می‌شد.

با گسترش کار صرافها آن‌ها به وام دادن نیز پرداختند. شوالیه‌های معبد به زائران اورشلیم وام می‌دادند.

ورود به سایت ریون اکس